Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkné. A jestlipak víte, že u generace vyrůstající v té době se slovo "lecián" stalo synonymem pro uličníka, darebáka. Až do přečtení tohoto článku jsem netušil, proč mi, když jsem jako chlapec zlobil, říkali - ty jseš ale lecián!

1 0
možnosti

Pěkně napsané, zajímavé...

JInak mě taky překvapuje, jaké má taková mladá žába (nic proti) zájmy. Ale každý má nějaké, neodsuzuji, jen se jemně divím.

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle bylo dobrý R^ Takhle má vypadat článek na blogu - zajímavé, zábavné a u piva to sám nevymudruju, na rozdíl od 99% článků na téma "Putin očima lidového politologa", kterými je blog iDnes zahlcen.

4 0
možnosti

P76e18t10r 82P58á76l89k17a

29. 4. 2014 14:51

teda holka, já vás pozoruju už dlouho a jako každej má nějaký zájmy, vo to nic, ale študujete "po nocích" i něco jinýho než hrdelní kriminalistiku?

Co na vaši fascinaci mordýři a trestem smrti říká vaše okolí?

2 0
možnosti

Se tak ňák smířili ;-) Dědu to taky vždycky zajímalo, asi jsem to podědila.

2 0
možnosti

V26l35a28d84a 71M69u24s50i67l

29. 4. 2014 14:32

Zakoví byli všici: Grázl, Babinsky, Lecián  a  taky  Janošík !!!

1 0
možnosti

Zajímavý článek. Koukám, že máte dobré prameny. Předpokládám dobový tisk.

Jinak výborný příklad, že se bloger (v tomto případě blogerka) může zde zabývat i tématy, které ostatní poučí a přinesou nové poznatky i kterých se tolik neví......

1 0
možnosti

..a na co se mám těšit příště?? ;-) Fajn počtení R^

2 0
možnosti

Pěkně napsáno, jako od pana Václava Pavla Borovičky ;-).

1 0
možnosti
Foto

H19o58n79z66a 47M21a40r62e48k

29. 4. 2014 12:44

Článek zveřejněn 8.30 h, jak to? 8-o

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS