Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B33o53h35u67m11í95r 63Š79i48m96e64k 3281830404104

R^

Dík za Tvoje krásné články!

Vážím si Tvého nestranného a moderního pohledu, i toho, že máš krásný svižný jazyk. Budeš solí země! Dík! Bůh ti žehnej!

:-)

0/0
17.9.2015 9:45
Foto

P43e63t48r40a 70H24a80v50e63l59k63o66v43á 8873473972

Sýrie sice byla patrně hodně tolerantním systémem oproti zbytku arabských zemí.  Pravdou ale zůstává, že zde více jak 40 let platilo takřka stanné právo a zákaz shromažďování více jak 5 lidí. Opozice, jež by více rebelovala,  byla buď v zahraničí anebo ve vězení. Nicméně zde mohly existovat určité komunity. Jiným, jako například Kurdům,  ačkoli tam žili desítky let, nikdy nebylo přiznáno občanství.  Faktem je, že na vzniku napětí, jež vyvrcholilo s vlnou Arabského jara se podílela velká sucha, přesun obyvatelstva do Damašku ale J. Assange v RT říká, že USA se pokoušeli podkopat Assadův režim už řadu let. 

Dále je to režim, kdy vládla minorita v zemi majoritně osídlené sunnity. Z Křesťanů jsou zde většinou Arméni, řecká ortodoxní církev anebo východní kulty. Více bych viděla smysl, pokud by je přijímalo Rusko. Je to multikulturní společnost a jejich náboženství, pravoslavné je tomuto více podobné. Rusko už přijalo milion uprchlíků z Ukrajiny. Uprchlíci ze Sýrie navíc mají zajištěnu možnost zůstat v Turecku.  Tam mají relativně dobře vybavené tábory a nejsou tak daleko od vlasti. V Turecku nicméně nemají Syřani povoleno pracovat, mají tam ale zadarmo zdravotní péči a vzdělání dětí. Bohužel v turečtině. 

Otázkou je, zda, když uprchlíky rozmístíme, budeme schopni je s dětmi integrovat. Děti potřebují být vzdělávány.  Naučit se češtinu je těžké.  Asi umí trochu anglicky anebo německy, ale naučit se česky? Jedině, když by už uměli rusky, což někteří Syřané umí.  Pak by byla ještě šance. 

Na to se poukazovalo v táborech nedaleko Sýrie, že zde děti nemají vzdělání.

 Kamarád si navíc na několik let nastěhoval kubánské uprchlíky. Česky se vůbec neměli zájem učit. Učil i děti a ty se ale nebyly schopny nic naučit. A tak může být z dobře míněné snahy pomoci někdy spíše více škody nežli užitku. Kubánci nakonec pláchli do Miami. Tam byli mezi svými Kubánci. 

Zatím s tím nemáme moc zkušeností, sice zde už nějaké uprchlické vlny dříve byly, například  z Čečenska, ale zase vyšuměly.

0/0
15.9.2015 17:31

R14i68c82h67a71r56d 24N74o35v37a94k 8828266661322

zdravim slecno lucie - a dodavam: takoveto uprchliky bych bral vsemi deseti.

+1/−1
19.7.2015 14:13

J80a16n 17J93e83n42i18c 1804834237644

Lucie Amálie, s těmi syřany je to fajn, ale ta část s muslimy mi přijde dost rozpačitá. Určitě je dobře, že se snažíte o jiný než černobílý pohled, toho dnes moc není.

To, že jsme zdědili nějaké statky, nějakou kulturu a víru po svých předcích je zavazující pro budoucí generace. A tak jako mi velmi vadí zadlužování, tak mi vadí zapleveleni křesťanské Evropy muslimy. To už není otázka jestli je to umírněný muslim nebo radikální. Myslím si, že existuje již dostatek důkazů o tom, že když se muslimové neasimiluji mezi stávající obyvatelstvo a nepřijmou naše hodnoty, tak jejich potomci mají i nadále muslimské myšlení. Mají však jiné priority než jejich rodiče. Nejde jim o přežití nebo o to mít se lépe. Chtějí vyniknout, zaujmout a kvůli svým hodnotám jsou snadným cílem pro radikály. Je to vážný problém a časovaná bomba a i když máme demokracii, tak kvůli zodpovědnosti vůči budoucím generacím bychom neměli být takto benevolentní a dát přistěhovalcům jasná pravidla. Určitě žádná gheta...

+4/0
16.7.2015 17:40

B53e30n55j98a29m83i40n 30K39a46p42l96a38n 3942656711977

No, já vám nevím. Jasně, zní to úžasně. No a co dál? Kolik Syřanů Poláci přijmou? Tisíc, deset tisíc nebo sto tisíc? Individuální přístup je senzační, ale pořád se to týká desítek maximálně stovek. To prolustrovat půjde, ale pak to narazí. No a co ti ostatní? Ty ať veme ďas? Je to nesystémové, je to jako jít se vzduchovkou na slony. I ty nejsluníčkovatější humanistická sluníčka narazej dřív nebo pozdějc na problém, kam všechny ty Syřany, Etiopce, Eritrejce, Lybijce.... dát. Fakt nevim, ale myslím, že to nikam nevede.

0/−1
16.7.2015 13:40
Foto

T67o66m74á38š 32V67o82d26v30á25ř26k95a 3953731977354

Gratuluji Vám slečno Sulovská k článku i odvaze jej zveřejnit v tomto prostředí.

+4/−1
16.7.2015 9:01

J63a74n 39J61e70n83i74c 1374274467474

Jaký je problém s prostředím?

+1/−1
16.7.2015 17:41

V50i84l76é57m 51P44a78t84l28o50k66a 2849620796699

Souhlas s main stream vyžaduje odvahu.

0/0
17.7.2015 0:01
Foto

H96o26n57z14a 19M30a26r11e42k 3319666463449

Jsem proti jakémukoliv přijímání uprchlíků z Afriky!

Jsem krátce členem Bloku proti Islámu, nejsem extrémista! Chci jen něco udělat pro svoji zemi, chci chránit svoje potomky před islamizací naší krásné země! [>-]

Volil jsem pana prezidenta Zemana a jsem velmi rád, že jsem tak učinil. Pan prezident je totiž jeden z mála politiků, který jedná v zájmu své země, nikoliv v zájmu EU! Jakpak by asi jednal knížepán?

Přičmoudlíci z Afriky do Evropy nepatří, pokud má vyspělý svět pomáhat Africe, musí tak činit na její půdě!

Moje názory jsou neměnné!

[>-]

+6/−4
15.7.2015 21:29

J91a36n 23J67e47n92i54c 1984824777744

Závidím Vám tak vyhraněný názor, ale asi nebudete mít moc příznivců...

Jednak si myslím, že ochmelka z hradu nám dělá ostudu po celém světě a i když prokazatelně lže a uráží, tak se nedokáže ani omluvit (viz Peroutka). To jak leze do zadku Putinovi je další průšvih a znevěrohodnění naší zahraniční politiky. On jedná v zájmu toho, kdo mu zaplatil prezidentskou kampaň...

Dále si myslím, že není ani tak důležité, jestli je někdo přičmoudlík nebo nepřičmoudlík, ale co dělá a jaké ctí hodnoty. Navíc z Afriky utíkají i lidé, kteří opavdu potřebují pomoc, nejen ekonomičtí uprchlíci a vyslanci ISu. Spíše jde o to jaká by měli ctít pravidla, pokud chtěji, abychom jim pomohli...

A jen tak naokraj, pořád jste pyšný, že za Zemana jsme vstoupili do socanské EU? Když se dívám na vývoj v Řecku a křeče představitelů EU, tak je mi nevolno...

+4/0
16.7.2015 17:56
Foto

H20o28n25z56a 90M83a88r21e20k 3139986213569

Ochmelka z hradu leze do zadku Putinovi… hmm, trošku ohrané, slýchávám to v médiích… já Putinovi nefandím, je to diktátor. Ale víte co, vy ani nevíte, jestli pan prezident nevyjdenal něco, co by mohlo být výhodné pro nás, jen víte, že se orientuje na východ, že?

Víte, proč byl Obama v Číně a šaškoval tam s tím jejich prezidentem? Něco za tím bylo, víte proč tam jel a co tam žehlil?

0/−2
16.7.2015 20:26

J56a48n 31J92e80n67i37c 1344434467634

Bez faktů se špatně diskutuje co říkáte. Tak to zkusme. Jsme členové EU (vstup za Zemana a ochmelka si s vervou ještě vyvěsil na hradě EU vlajku) a NATO. EU si odsouhlasila sankce vůči Rusku. Nejedlý šéf Lukoil (možná víte, že je to ruský kapitál) je poradcem Zemana.

No a Zeman jako jediný prezident EU i přes jasný nesouhlas politiků ČR i EU jel na oslavy do Moskvy.

ČR si buduje 25 let zahraniční politiku, aby pak Zeman vyrazil do Číny a celé to poslal do kytek...

K českému dědictví má takovou úctu, že jde odemykat korunovační klenoty sťatý jak mužík a nemá ani čest se omluvit. Přirovnává se k Churchilovi, ale kromě kouření a chlastu s ním nemá nic společného. Opovrhuje akademickou opci. Opovrhuje zákony, jeho kancléř ani po 2 létech nesplňuje kvalifikační předpoklady pro svoji funkci.

Tohle je možná ohrané, ale je to smutná realita objímače stromů z Vysočiny. Člověk se musí stydět za to, kdo na hradě sedí...

+4/0
17.7.2015 8:29

J61á14n 32L91o36s66k12o59t 7325129145358

R^R^R^Přičmoudlíci z Afriky do Evropy nepatří, pokud má vyspělý svět pomáhat Africe, musí tak činit na její půdě!

+1/0
20.7.2015 6:49

K52a51r89e23l 16K19a55v59k13a 9249129637486

je rozdil mezi vzdelanym krestanem ze Syrie a nevzdelanym muslimem ze Somalska. Prvni skupinu at klidne Evropa prijima, ale tu druhou je nutno hnat klackem pryc ...

+8/−2
15.7.2015 10:06

M80i96c52h44a55l 81Š38e60b87e32s56t46a 6355597160802

pro takové, jako jste Vy, jsou všichni muslimové nevzdělaní teroristi Rv a křesťani VŠ a lidumilové. také bych chtěl mít tak prázdnou hlavu, lépe se s tím žije.

+5/−9
15.7.2015 12:36
Foto

H16o83n89z53a 88M97a89r76e42k 3839826523339

Muslimové se řídí Koránem, doporučuji si ho přečíst.

+5/0
16.7.2015 9:50

M57o51n58i71k88a 21H63a47b21a51n14o61v90a 7958683607616

Polská církev obyčejně jenom dala menší políček všem hrdiným obráncům (ze soc. sítí) křesťanské Evropy ... A vám se musím vnitřně omluvit. Myslela jsem si při čtení vašich blogů, že ráda a lehce podbízivě serfujete na vlnách toho, co teď frčí, ale mýlila jsem se ...

+3/−3
15.7.2015 9:57

K27a85r97e22l 76K64a95v81k41a 9959179977546

naopak, tim ze polska ccirkev prijala skupinu vzdelanych krestanu, kteri utekli pred valkou, tak tim dala z apravdu tem, co tvrdi ze islam do Evropy nepatri, a ze Evropa nemusi prijimat ekonomicke uprchliky. Ze si muzeme vybrat koho prijmeme

za me proto R^

+6/−1
15.7.2015 10:08

M57o90n61i27k13a 48H13a22b77a17n56o19v27a 7728353157776

Ne polská církev pomohla v nouzi konkrétním rodinám, je pochopitelné, že stejného vyznání. Ekonomické uprchlíky příjmat nemusíme, to ano, těch válečných (ze Syriie) je v současné době rozmístěno v uprchlických táborech v Turecku, Libanonu či Jemenu cca přes dva miliony. Pokud jsme u toho vzdělání jak píšete ještě o příspěvek nahoře, tak vzdělaný muslim ze Syrie je daleko více kompatibilnější s naší kulturou než křesťanský pastevec z Etiopie. ;-)

+5/−3
15.7.2015 10:56

M56o84n25i51k86a 23H91a70b39a64n60o58v21a 7568673657786

Ne polská církev pomohla v nouzi konkrétním rodinám, je pochopitelné, že stejného vyznání. Ekonomické uprchlíky příjmat nemusíme, to ano, těch válečných (ze Syriie) je v současné době rozmístěno v uprchlických táborech v Turecku, Libanonu či Jemenu cca přes dva miliony. Pokud jsme u toho vzdělání jak píšete ještě o příspěvek nahoře, tak vzdělaný muslim ze Syrie je daleko více kompatibilnější s naší kulturou než křesťanský pastevec z Etiopie. A drtivá věština Syřanů jsou asi tací muslimové, jako my jsme křesťané ;-)

+1/−3
15.7.2015 10:56

M54o96n62i45k48a 76H98a44b24a46n93o98v98a 7578483727246

Nevím proč se to postlo 2x v prvním případě ještě před dopsáním příspěvku ....

0/0
15.7.2015 10:57

J33a80n 91J76e10n16i46c 1754264357214

Neznám muslimské Syřany, tak nedokážu posoudit, ale vím jistě, že muslimové mají zcela jiný žebříček hodnot a vztah k ženám než křesťané, takže za sebe říkám, raději toho křesťanského pastevce...

+1/0
16.7.2015 17:44

L51u47b51o95m59í15r 26S67i49g97m12u86n61d 6155475454

No to je ten Váš fundamentální problém pí. Habanová. Kdo nevítá všechny imigranty s otevřenou náručí je okamžitě xenofob, rasista atd., však sama to víte nejlíp. Snad Vám a dalším už konečně dojde, že imigrace musí být řízená a ne chaotický bordel, tak jak to nyní provádí EU pod tlakem "lidskoprávních" citových vyděračů. Polský způsob je správný a racionální.

+1/0
15.7.2015 18:57

J91u36l25i27u65s 58C21h97a28l92o63u30p26k69a 4672479700611

Naše média by nás za takový přístup pěkně zpucovala. To tak, ještě si vybírat. Problém myslím je, že Syřané nejsou Arabové. I proto se jedná o vzdělané a civilizované lidi. Arabové jsou jen pouštní lupiči a vždycky byli, a jen nález ropy z nich (z naší pomocí) udělal boháče. Ostatně podle Albánců soudím, že pro muslimy je největší ostudou fyzicky pracovat. Proto v těchto zemích pracují jen cizinci a někdy ženy. Takže jen houšť a větší kapky, že slečno Tvarůžková z ČT24.

+5/0
15.7.2015 8:27

J67i96ř21í 81C57i61m15r52m22a18n 6175220525779

Autorka jako mladá katolička vždy vychvaluje vše polské a katolické, protože v Polsku mají katolíci majoritu a to je prostě bestovní ;-), a o muslimech vždy mluví lépe než o IVČRN, protože se ateistů bojí více než muslimů. Je to vcelku jednoduché myšlenkové schéma :-P

+2/−3
15.7.2015 8:21

M97a28r83t69i77n 88T28e24s32a33ř 2409113933273

Jednoduché myšlenkové schéma je, když si VY myslíte, že se autorka nějak bojí ateistů. VY žijete ve své klišoidní bublině.

+3/−1
15.7.2015 10:45

J49i56ř44í 80C70i91m46r10m74a40n 6675270165829

Z jakého důvodu tedy podle vás mluví o muslimech lépe než o IVČRN?

0/−2
15.7.2015 10:54

J10a59n 92C75h80r54á23s13t27e89k 7486521772963

Naivita? Nezkušenost? Póza? Exhibicionismus? Sebestřednost?

Myslím si, že mix tohoto všeho.

+1/−1
16.7.2015 15:12

J29a32n 63J43e38n81i21c 1204244897724

Musel jsem si článek přečíst ještě jednou, abych pochopil Vaší narážku. Myslím si, že je to osobní názor autorky a není vyloučeno, že se bude vyvíjet, i když si myslím, že v jejím případě velmi pozvolna. Prostě to tak vidí. Myslíte si, že když Barosso chce příjmout do EU desítky miliónů muslimů, tak se bojí ateistů? Tedy ne že bych s ním souhlasil!

Vemte si takovou Šabatovou. Zastává docela vysokou státní funkci a jak se má k muslimům. Prostě ne všem dochází, jaké nám hrozí nebezpečí.

Kdyby IVČRN vedl někdo typu Čunka a dal tomu více reálný základ, tak si myslím, že by i Sobotka s Babišem a ostatní politici zbystřili, protože to by ve volbách IVČRN mělo velkou šanci...

0/−1
16.7.2015 18:12

R95i43c27h56a91r33d 77N23o87v55a14k 8278566101442

mozna, vsak take atheiste jsou horsi, nez muslimove, viz a) vase potraty, euthanasie a homomanzelstvi, takoveho barbarstvi ani muslimove nejsou schopni b) muslimove at jsou jaci chteji, vyhlazuji cizi narody, vy atheiste sve vlastni.

+1/−1
19.7.2015 14:17

O33n72d75ř88e67j 67F74i56l60i32p61c70z97y82k 8294663308201

Bialystok

gen Bialegostoku, do Bialegostoku

autorka používá Bělostok.......  to zírám, neznám :-(

Nová....... fotbal a Sulovská polštinu .:-(

0/0
15.7.2015 8:04

O63n69d40ř32e39j 30F55i31l94i85p73c50z18y74k 8864333638641

Jinak ale karma :-(

0/0
15.7.2015 8:17

L20u79c65i98e 29A54. 58S88u26l75o27v90s36k84á 5160437377423

T máte blbý, páč když překládám Vratislav, nemůžu nepřeložit Bialystok. česky Bělostok, litevsky Balstogė, rusky Белосток, bělorusky Беласток, jidiš ביאַליסטאָק,slovensky Bielostok :-P

+1/0
15.7.2015 8:23

J24a23n 19J16e58n44i37c 1534114387364

Hmm, jen nevím jestli není lepší Vratislavi než Vratislavy;-)

0/0
16.7.2015 18:00

O75n95d57ř73e53j 79F95i56l98i59p59c66z39y11k 8114713158681

przypadekliczba pojedynczamianownikBiałystokdopełniaczBiałegostoku[1]celownikBiałemustokowibiernikBiałystoknarzędnikBiałymstokiemmiejscownikBiałymstokuwołaczBiałystoku

0/0
15.7.2015 8:02

T96o33m27á48š 12J27e29l36í76n65e52k 5891232958247

Díky za pěkný a informačně přínosný článek. Jen to otírání se o IVČRN mi přijde zbytečné. Ano, zhádali jste se na FB a kdovíkde, nemáte je ráda, to je v pohodě, ale že to necháte probublat do nezapadajícího výlevu, navíc pokud vím tak nepravdivého, je prostě škoda.

+6/0
15.7.2015 7:37

Z60d72e74n87ě63k 59B87á58r69t82a 6624277669204

Otírání o Konvičku a spol. my zbytečné nepřijde.Autorka si jen všímá toho,že tato organizace pomocí přihlouplé demagogie a lží šíří nenávist.

+5/−9
15.7.2015 7:55

O56n97d77ř97e52j 98F65i30l16i98p33c56z15y77k 8774363718811

Konvička je takový malý skřet jako ten El Čapo, malí skřeti rozhodně

nevzbuzují důvěru.

+6/−6
15.7.2015 8:19

T93o23m49á86š 15J57e54l94í31n44e62k 5871232688597

"pomocí přihlouplé demagogie a lží šíří nenávist"

Jestli to myslíte vážně, tak je mi vás hluboce a upřímně líto. Takhle se nechat zpracovat....

+4/0
15.7.2015 8:41

M53a23r47t85i79n 66T96e45s62a30ř 2749323423523

Konvička šíří lež a nenávist. A vy s ním.

+2/−5
15.7.2015 10:30

J88a34n 23J76e84n48i39c 1474734137634

Píše se tu docela dost o Konvičkovi a BPI. Nijak jsem se o to nezajímal a tak jsem si přečetl něco z jejich stránek. Tedy kromě úcty k Zemanovi mi na tom nepřišlo nic nenormálního. Naopak to otevírá docela zajímavá témata o nichž by se mělo diskutovat.

Mám pocit v poslední době, že když se něco nehodí mainstreamu do krámu, tak se to označí za: šílence, pomatence, lháře, xenofoby, rasisty a pod. Přitom stejní jedinci se tváří velmi tolerantně k tomu, když se muslimové projevuji nepřátelský. Dokonce u nich vidím snahu, že bychom to měli chápat... Není to krapet nevyvážený postoj? Vždyť tohle je zralé na Chocholouška...

+1/0
17.7.2015 9:52
Foto

H64o93n18z75a 20M76a88r92e26k 3639196753279

Otírání se o Ivčrn je trapný. Nábožensky smýšlející jedinci prostě nechápou o co jde, viz. např. oceněný Tomáš Halík, nejhorší z nejhorších, to snad ani nemůže být Čech.;-€

Za hnutím Ivčrn a Blokem proti Islámu stojím, jinak bych se k nim nedal.  R^

+2/−1
15.7.2015 23:38

T68o56m37á68š 29J17e21l90í74n55e22k 5291442348437

Stůjte kde chcete, to je v pořádku. Zkuste si ale zachovat trochu reflexe a kritiky - zejména vůči tomu, za čím stojíte.

Ač s mnohým z dílny IVČRN souhlasím a v tom co mi přijde konstruktivní je podporuji, hodlám je kritizovat při každé příležitosti, tím spíš pak BPI jako politický subjekt.

Nicméně výrok ke kterému jsem se vyjadřoval výše je podle mého jen důsledek osobní antipatie, a holt jsem u sl. Sulovské zvyklý na vyšší standart a objektivitu.

0/0
16.7.2015 11:10
Foto

H45o75n38z97a 55M41a92r93e81k 3149646803239

Trošku si oporujete. Já mám sebereflexe dost, s názory BPI se ztotožňuji. O Islámu a muslimech jsem si myslím už nastudoval celkem dost, budu samozřejmě stále pokračovat a situaci dál sledovat. Jak jsem uváděl, základ všeho je Korán, veškeré činy muslimu a teroristů mají v Koránu oporu. A jak říkám, každý muslim je časovaná bomba. Oni tady mohou s náma žít a určitou dobu nic neprovádět, ovšem za nějaký čas se to vždy zvrtne (opět dle Koránu, čtěte). BPI myslí dopředu a snaží se zabránit střetům s touto komunitou, která pro nás může být fatální. A jak jinak se toho dá dosáhnout než zákony? Proto je vstup do politiky zcela na místě. Není to nic extrémního, jen snaha ovlivnit dění v souladu s Ústavou. [>-]

Ještě dodávám, že extrémistická hnutí nemají s BPI nic společného a to i přestože dle České televize spolu demonstrovali, samozřejmě opět další lež dílny ČT.

Co se týká slečny Sulovské, tak ona píše tak jak píše, je to její názor a má na něj nárok. Já mám taky nárok na svůj názor, Vy máte nárok kritizovat BPI, já mám nárok do něj vstoupit. ;-) [>-]

0/0
16.7.2015 14:17

J65o42z21e45f 29K60o30s39t63e29l15a56n35s88k44ý 8865952849456

Proti uprchlíkom kresťanského vyznania nemám nič, práve naopak. Dokonca by mi nevadila ani aktívne podporovaná imigrácia (v rozumnom rozsahu) z kresťansky orientovaných oblastí sveta.

Ale naozaj sa nedá dávať rovnítko medzi týmito ľuďmi a moslimami. O tom, že islam je úplne iný ako kresťanstvo, svedčí jeden fakt: zatiaľ čo (pôvodne kresťanská) Európa sa chystá masovo adoptovať státisíce, možno miliónov moslimov v ťažkej životnej situácii, bohaté islamské štáty stavajú proti ľuďom vlastnej viery ploty... To, že by Saudská Arábia či Kuvajt akceptovali kresťanských imigrantov napr. zo Sýrie, je absolútne sci-fi...

+14/0
14.7.2015 20:23

J76a72n 80J39e74n39i50c 1404574817364

R^

Proto si myslím, že část o islámu působí v blogu rozpačitě. Ještě zdaleka nenastala doba na nějaké sbližování. Islamisté se mezi sebou melou a čím více se do toho budeme míchat (včetně utečenců), tím větší je riziko, že to semele především nás.

+1/0
17.7.2015 9:44

Z36d23e38n86ě19k 74B97á62r12t22a 6974267259174

Nedávno jsem slyšel v televizi rozhovor s jedním syrským uprchlíkem a jeho ženou.Mluvil už dobře česky a připravoval se na to jak začne v Česku pracovat ,je zubař.Na první pohled sympatický pár.Náboženství neřeším,ale pro pořádek napíši,že to byli muslimové....

+1/−1
14.7.2015 19:11

T68o91m21á87š 47P56í25c29l 3926273801957

Také jsem slyšel o jednom muslimském lékaři. Jmenoval se Ajmín Zavahrí. Nebo o architektovi jménem Mohamed Atta. Taky velcí sympaťáci.

+6/0
14.7.2015 20:39
Foto

J89i68ř56í 78H89e63r33m78á74n97e53k 4616182732660

Se trefili, ne?

+1/0
14.7.2015 21:06

P55a77v19e78l 27K76u23l34a 7328875898248

Tak kdysi tady dostávali perfektní výcvik.:-) Stejně jako vy :-/

+2/0
14.7.2015 21:20



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.