Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A85l24e36n96a 78F45i33r14s41t 9895499123426

Praha - České úřady nejčastěji v celé Evropské unii odebírají děti rodičům, které nepokládají za dobré. Případů, kdy úředníci takto zasahují do rodin, stále přibývá.

 

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/cesko-v-cele-evropy-bere-deti-z-rodin/r~i:article:296308/

0/0
27.1.2015 14:16

J30a75n 16J26e36n59i55c 1794754657724

Přeji paní Michalákové, aby dostala kluky zpět.

Pro pamětníky připomenu jeden zdánlivě nesouvisející případ: Aféra Kubice. Existoval jeden pán a ten se jmenoval Paroubek a ten se bil v prsa a křičel, že veřejnost má právo na informace a že je nutné zvěřejnit Kubiceho zprávu. Pan Paroubek na tom nasbíral docela slušný politický kapital, protože jen málo lidí si uvědomilo, že zveřejnění tajné zprávy je porušením zákona. Paroubek to věděl moc dobře, ale proč hrát fér? A dnes také někteří křičí, jak musí paní Michaláková zveřejnit úplně vše. Vážně musí? I za cenu toho, že si odřízne možnost dostat kluky zpět? Z lidí, co jsou s případem obeznámení, tak většina mluví jasně. Jo je tu i Kapitan a Marksová, ale ti jsou odpočátku studení jak psí čumák a návrat kluků matce je vzrušuje asi tolik, jak to, že v zimš sněží...

+1/0
26.1.2015 1:30

D82a24n81i87e20l 32Č25a47d50a 6412754652313

Podle to co jsem dosud četl , byl zadán jeden posudek,který vpracovali společně. Pokud je to tak, jejich soukromý vztah s tím nemá co dělat. Pokud má někdo odkaz na zdroj ze kterého vyplývá, že si soud zadal dva nezávislé posudky, sem sním.

+2/0
26.1.2015 0:49
Foto

H61o53n87z45a 64M36a86r89e53k 3609836643649

Koukám, že autorka má jasno jak to vše je. 8-o

+1/0
25.1.2015 20:12

B71o16ž14e75n97a 19O57u63l24e64h63l45o93v19á 5745111600112

Zajímalo by mě, proč autorka krade a neuvádí zdroj, doslova okopírovala téměř tento text zde: http://www.lidovky.cz/nezavisle-posudky-norskeho-uradu-na-evu-michalakovou-je-psala-partnerska-dvojice-giw-/zpravy-domov.aspx?c=A150124_172912_ln_domov_hm

0/−5
25.1.2015 19:33

L54u19c83i63e 81A71. 20S25u49l78o81v38s62k97á 5320547597193

;-DR^R^R^;-D;-D;-D Když vás obviní, že jste okopírovali článek, který vyšel o dvacet minut dýl, než ten váš VVV;-D;-D;-D;-D;-D

+4/0
25.1.2015 21:12

L42u74c42i65e 17A67. 47S88u34l98o70v26s22k88á 5920597387553

;-DKdyž vás obviní, že jste okopírovali článek, který vyšel o dvacet minut dýl, než ten váš R^R^R^;-D;-D;-D;-D

+1/0
25.1.2015 21:13

M80o18j33m42í65r 82O68n78d81e84r11k64a 2224487591646

Haters gonna hate R^

0/0
25.1.2015 21:22

M67i85c67h88a12l 26P25o92n46o20c53n32ý 2664915451

To se ti moc nepovedlo, Boženko ... ;-D

+1/0
28.1.2015 19:30
Foto

P13a68v76e73l 50Š85i10l18p59o95c38h 1857616868687

R^

+1/0
25.1.2015 12:50

J86i31n66d56ř30i16c90h 48P53o64d91r40á95z54s38k46ý 6225888495975

Uvažujte prosím. Proč by Barnevernen (dále jen BV) žádal o 2 posudky na jednu skutečnost v jednom časovém úseku? Posudky byly dva, ale byly odděleny delším časovým úsekem.

BV si zadal vypracování posudku u dvojce, které spolu dlouhodobě spolupracuje (jak v Nic Waalsovu Institutu při Lovisenberg Diakonale Sykehus, tak také ve společnosti Kruh bezpečí) a mají společnou praxi (http://www.proff.no/roller/tilknytningspsykologene-as/oslo/helsetjenester/Z0IITT2D/). Proto u posudku figurují obě jména.

+1/−1
25.1.2015 2:21

L94u45c74i18e 78A67. 76S18u91l72o39v63s15k76á 5330327647193

Pak měl být jeden posudek, ne dva. Dva jsou v takovém případě komedie, protože dva bývají obvykle proto, kdyby jeden selhal.

+1/0
25.1.2015 12:38

J71i38n21d29ř33i19c58h 54P13o62d30r59á26z96s21k87ý 6725508565585

První posudek byl vypracován v srpnu 2011, kde se posuzovaly rodičovské schopnosti Evy a Josefa a vztah dětí k nim. Tento si vyžádal BV.

Druhý (bohužel datum jsem nikde nenašel, ale bylo to před odvolacím soudem Michalákových, tedy někdy v roce 2013) byl vypracován na základě požadavku odvolacího soudu a jeho úkolem bylo posoudit vztah a pokrok již samotné paní Michalákové (byla v rozvodovém řízení, nebo již rozvedena to nevím)

+1/0
25.1.2015 14:15

B77o62ž38e81n56a 79O34u38l34e28h31l16o80v12á 5265201860752

Vy jste prostě neuvěřitelný, co pořád ještě obhajujete člověče? Už jste prokouknutí jak děravý cedník, vy nacističtí přizdikálející zloději dětí!

+1/0
25.1.2015 19:29

J22i64n59d33ř63i24c86h 42P56o42d51r26á13z81s74k16ý 6415188105385

Neobhajuji, jen narozdíl od většiny řvoucího davu se snažím sbírat fakta, ne doměnky, pocity a emoce.

0/0
25.1.2015 19:42

M72i53c84h29a29l 84P41o23n77o23c79n10ý 2114965381

Moc ti to ale nejde. ;-D

0/0
28.1.2015 19:31

J91i97r53k97a 24B93r23u32n90n85e18r 4248492419737

Když už fakta, tak tak by jste s Michalákovými  musel bydlet, objektivito.

0/0
30.1.2015 0:55

P70a18v20e57l 12T68e78s39a13ř78í81k 6720633430625

Potom ale je poněkud hodně matoucí argumentovat posudky soudních znalců když posudek byl jen od jednoho soudního znalce (neboli jedné firmy) a to kupodivu i pro odvolací řízení.

+1/0
25.1.2015 19:34

J50i25n16d52ř82i17c86h 19P85o43d58r30á93z42s21k69ý 6905818135525

Na tomto podkladu alespoň obháce paní Michalákové může postavit obhajobu nemyslíte? Jen je otázka, zda tento postup není v Norsku obvyklý. To musí posoudit nezávislý soud. Ne mi tady na diskuzi.;-)

+1/0
25.1.2015 19:47

B71e89n53j94a69m22i68n 50K29a41p30l59a88n 3372456921187

No jestli jsou ty soudy tak nezávislé jako ti psychologové, tak potěš! ;-D

+1/0
26.1.2015 9:38

J95i58n66d82ř97i34c23h 52P47o84d95r90á18z90s90k59ý 6895908605705

Rozhodně v Norsku bují korupce a podplácení mnohonásobně méně, než v ČR ;-)

0/0
26.1.2015 10:24

J20i81r69k48a 45B89r53u23n98n41e65r 4968282609937

No, korupce asi méně, ale klidně Vám bez soudu seberou dítě, pohádat se se sousedkou, když v podstatě stačí udání, z člověka rázem může udělat bezdětného.

+1/0
30.1.2015 1:00

J33i46t68k73a 64O39n51d32r36o71v58á 6203506393989

Mně na tom vadí nejvíc to, že si norská sociálka myslí, že je chlapcům líp u úplně cizích lidí. Když se nemůže podle nich starat matka, je tu přece děda a teta, kteří o ně mají zájem. Kdyby je prověřili a zjistili, že jsou také neschopní, tak bych pochopila, že jsou u pěstounů, jenže norská sociálka se vůbec nenamáhala něco prověřovat. Chlapce rovnou šoupla cizím lidem a k dovršení všeho je oddělila, což je hrozný. Chlapci v jednom momentě přišli o tátu a mámu a za krátko i jeden o druhého. Asi se vídají, ale Norsko jim upřelo šanci vyrůstat spolu. Přece sourozenecká láska je v životě důležitá, obzvlášť v tak pro ně těžkém období a oni na to s prominutím sero..

+13/0
25.1.2015 0:44

B97e46n84j31a96m24i87n 28K46a17p79l10a53n 3152296981727

Samo že na to sejou. Ti sociální inženýři přeci konají velké dobro, tudíž se nemůžou sját s jednotlivým člověkem.

+1/0
26.1.2015 9:42
Foto

S57o95ň67a 23S30v27o94b41o68d59o43v75á 6869784137826

zde zpráva, která teď vyšla na lidovky.cz o posudcích : http://www.lidovky.cz/nezavisle-posudky-norskeho-uradu-na-evu-michalakovou-je-psala-partnerska-dvojice-giw-/zpravy-domov.aspx?c=A150124_172912_ln_domov_hm

+7/0
24.1.2015 21:27
Foto

J98a43n28a 21M96a63j79o44v28á 4315652846393

R^

+4/0
24.1.2015 20:36
Foto

K97a26r17e72l 85B62o53h71á84č76e29k 1891887386634

R^

+2/0
24.1.2015 20:20

R54o51b59e37r76t 26H53o71r10á86č74e92k 5252326946985

V celé kauze není zcela jasno, protože celý příběh známe jen z jedné strany. Paní Michaláková odmítá zveřejnit verdikt, což naznačuje, že zřejmě něco skrývá. Zdá se mi, že média a "hněv lidu" skutečnou pravdu nepotřebuje, stačí když se Norsko označí za nacistický stát a Barnevernet za úchylné únosce. Nejsem nijak zvláště obeznámen s norským systémem na ochranu dětí, ale vím jistě, že u nás absolutně selhává. Velká část dětí utýraných v ČR jsou pod kontrolou sociálních pracovnic, které týrání a zabíjení dětí z povzdálí "monitorují".. To je ovšem téma, které zdaleka nevyvolá takové emoce jako podivný případ Michalákových, který je aktéry halen do mlhy. Není náhodou větším tématem toto?

+2/−7
24.1.2015 19:44
Foto

S60o19ň11a 70S42v36o13b10o26d59o21v23á 6659984317176

Co to zas píšete. P. Michaláková nemůže zveřejnit určité části verdiktu kvůli novému soudnímu řízení, protože se na to vztahují norské zákony a mohlo by jí to poškodit u soudu. To už se opakovalo několikrát. Nezamlčuje nic.

O tom, že se v Norsku děje něco hooodně špatného svědčí i to, že ambasáda dnes zcela urpavila svoje původní prohlášení, ve kterém matku obvinila ze zatajování a vybírání si informací. Chtějí vyžehlit průšvih, který velvyslankyně způsobila v rozhovoru pro idnes.

+10/0
24.1.2015 20:03

R25o89b75e70r37t 18H22o53r54á16č84e20k 5682376486895

Neexistuje žádný důvod, proč by nemohl být zveřejněn rozsudek, to je jen tvrzení. Jinak bylo podstatou příspěvku, že se tady týdny hystericky řeší jeden norský případ a fatální selhávání českého státu v ochraně týraných dětí je zřejmě málo atraktivní téma. Přitom si myslím, že je to pro nás neskonale větší problém.

+2/−9
24.1.2015 20:18

M77a67r79i87e 67P31o28k47o59r21n26á 9155394150

Tak se tím xakru zabývejte VY!

0/0
24.1.2015 20:26
Foto

J11a65n66a 68M10a42j28o37v33á 4115872266873

Marie, když o tom začne kdokoliv psát, je označen za neschopného se domlouvat. Taky na to s neskutečným zaujetím zírám.

(Což nic nemění na tom, že kluci M. jsou čeští občané, kteří nic neudělali a mají být v ČR, ať už se dělo cokoliv a selhání státu je dle mne neomluvitelné.)

+4/0
24.1.2015 20:30

R30o28b88e56r31t 71H33o87r40á51č29e66k 5932706376215

Vy to nechápete?

0/−2
24.1.2015 20:30
Foto

S26o90ň17a 24S48v14o29b52o10d37o16v70á 6509444777986

Ano, máte pravdu, systém v ČR taky selhává, z jiných důvodů. To jsem už řešila např. s panem Hodinou a dalšími, kteří se tímto zabývají. To je akce těch lidí a musíte se zeptat jich, proč nevyvíjejí dostatečný mediální tlak, aby se o tomto hovořilo a vedlo to ke změnám.

 Na tento případ se snaží lidé kolem Evy upozornit již od r. 2011, a stále marně. Povedlo se to až v létě 2014, jen díky těmto lidem. Sama jsem např. v listopadu a prosinci 2013 opakovaně žádala všechna velká média o zveřejnění případu, poslala jsem víc jak tisíc žádostí významným českým osobnostem, lidem z humanitních oborů, neziskovkám, humanitárkám atd., zda by se případem zabývali. A bylo ticho po pěšině. I proto jsem založila tento blog a aspoň tady o tom psala.

Ta hysterie jak to nazýváte se strhla až v momentě, kdy Barnevern pohrozil adopcí a nyní, kdy zkrátil schůzky na 15 minut a opět pohrozil apodcí. Přičemž opakovaně není Barnevenr schopen vysvětlit, proč jsou chlapci rozděleni od sebe, proč nebyla zohledněna žádost jejich širší rodiny v ČR o získání do péče, proč jsou stále odebráni matce a hlavně, co musí matka udělat, aby v jejich očích byla dobrou matkou. A to je důležité, protože oni neřeknou, co má změnit, zlepšit, atd. Pouze neustále hrozí adopcí. To je vážné pochybení ze strany sociálky, která má dle zákona v prvé řadě chránit právo dětí na svoji, i širší rodinu, nikoliv upřednostňovat pěstouny. Navíc pěstouny, kteří si je chtějí adoptovat a vadí jen to, že matka nevzdává svůj boj.

+11/0
24.1.2015 20:42
Foto

J50a43n97a 29M69a63j94o43v16á 4275702246473

Proč nevyvíjejí mediální tlak? Protože je za medializování jejich případů sežerou zaživa nejen sociální odbory a soudy, ale také veřejnost.

Občas si kladu otázku, jestli by angažovanost národa byla stejná, kdyby se o kluky M. snažil bojovat jejich otec a moje zkušenost mi velí domnívat se, že ne.

+1/−1
24.1.2015 20:50
Foto

S11o15ň70a 89S25v17o20b80o12d48o25v97á 6459564937656

To nevím, já bych za něj bojovala klidně, kdybych věděla, že je pravda na jeho straně. Rodič je jednou rodičem, jedno jestli otec nebo matka.

+3/0
24.1.2015 21:04
Foto

S94o72ň29a 25S60v72o18b51o61d95o73v17á 6319424157156

Ovšem otec hclapců svůj boj vzdal již v roce 2012. Takže za něj bojovat nelze. On bojovat nechce.

0/0
24.1.2015 21:08
Foto

J97a31n44a 80M34a37j67o28v48á 4935812306333

Tak moje úvaha nezněla a věřím, že čtenář tu myšlenku chápe správně.

0/0
24.1.2015 21:14
Foto

S40o57ň71a 30S80v22o67b15o11d75o65v89á 6869274547946

Vážně nevím, jak by byla veřejnost aktivní, kdyby o ně bojoval otec. To už nezjistíme, on svůj boj vzdal a nechce o ně bojovat.

+1/0
24.1.2015 21:17

K62l50a66r63a 85M22e76r46t97e60l82o52v20á 5534760986

Vsimla jste si, ze prakticky nenajdete prispevky odsuzujici otce "norskych" deti za jeho nezajem?

Kdyby byla situace v opacnem gardu, t.j. o deti by bojoval otec, myslim, ze nezajimajici se matka by sklidila velkou nevoli a odsouzeni. Otec by, doufam a predpokladam nebyl podporovan mene.

+2/0
25.1.2015 9:56
Foto

J37a92n58a 38M56a73j66o17v45á 4275192876173

Otec by s vysokou pravděpodobnosti podporován nebyl.

0/0
25.1.2015 10:14

K94l55a98r29a 21M41e75r25t38e53l44o93v82á 5814610846

To si ovsem myslite vy.

0/0
25.1.2015 10:56
Foto

J61a89n32a 87M90a58j34o94v65á 4485882826593

Jistě. A vy si myslíte, že ne.

Právo na názor máme nepochybně obě.

0/0
25.1.2015 11:27
Foto

S27o68ň13a 88S39v13o14b82o33d98o22v11á 6839974487246

A aspoň chápete, co všechno musí podstoupit matka. Boj s norskými úřady, s nezájmem českých, s českou veřejností. Ti všichni by ji taky nejradši sežrali zaživa. A ona do toho přesto šla, protože bez medializace, která donutila české orgány jednat, by neměla šanci na spravedlivý proces v Norsku.

+3/0
24.1.2015 21:06
Foto

J44a72n90a 15M32a83j36o86v98á 4255452316143

Nemyslím si, že by ji někdo chtěl sežrat. Lidé fandí (až nekriticky) nebo mlčí a sledují. Tu a tam někdo velmi opatrně konstatuje, že když někdo žije v Norsku, má dodržovat norská pravidla, případně, že známe jen část příběhu. Agresivní vyjádření vůči matce jsem nezaznamenala a to to sleduji velmi bedlivě.

Nic to nemění na tom, že nastavení veřejnosti vůči dětem v cizině je velmi pozitivní. A vůči "našim" dětem v zásadě lhostejné.

0/−2
24.1.2015 21:10
Foto

S62o71ň52a 91S65v21o84b40o14d53o77v56á 6119384897196

To bych Vám měla ukázat, jaké hnusné maily mi přicházejí, jak o případu píšu na blogu. Vycházejí i články, které zcela zpochybňují vše a nekriticky adorují norský systém. V diskuzích se občas objeví velice nehezká vyjádření na adresu matky.

O tom, jaké je nastavení veřejnosti, rozhodují jenom ti, kteří se snaží na případy upozorňovat. Pokud to dělají špatně, bude nastavení špatné. Pokud dobře, bude dobré. To je logické.

+2/0
24.1.2015 21:16
Foto

J86a17n60a 84M79a31j74o96v77á 4365432416263

Mýlíte se, troška pokory by jen a jen prospěla.

0/−2
24.1.2015 21:18
Foto

S88o23ň67a 82S77v69o37b69o19d28o86v63á 6829394297226

Kdybyste čelila takovému jednání jako matka ze strany sociálky, asi by vás pokora rychle přešla. O tom, jak to jednání vypadalo, vypověděli ti, kdo tam byli. Prý nic podobně otřesného nezažili. To psali i oba europoslanci i jejich asistent. Pokora zde není na místě, tohle je možná poslední soud, protože pak už budou chlapci příliš dlouho odloučeni od matky, aby byla ještě možné je vrátit...v životě dítěte jsou 4 roky ohromná doba.

+3/0
24.1.2015 21:45
Foto

J58a30n55a 46M76a22j18o83v45á 4335412956543

Myslím, že netušíte, čemu jsem v životě čelila a čelím. Na plakáty to ale psát nebudu.

A pokorou myslím Vaši osobní neochotu vnímat jakýkoliv jiný názor než svůj (nejen v tomto tématu.)

0/−2
24.1.2015 21:49
Foto

S23o38ň76a 52S24v24o39b20o73d33o67v62á 6499774877726

No, já taky neměla život, který by mi někdo dvakrát záviděl. To jsem psala, že prostě jsou názory lidí, které jsou daleko za slušným vyjadřováním a chodí mi na mail. Jakýkoliv jiný názor než mám já si přečtu, diskutuji o něm, nicméně si pevně stojím za svým tvrzením, jelikož ten případ znám.

+2/0
24.1.2015 21:54



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.