Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a62k96u50b 23L95í69s44k35a 3987226888835

Marek Eben: https://www.facebook.com/MarekEbenPrezidentem?ref=bookmarks

0/0
28.1.2015 19:55

P48e84t91r 82H41o60r86á72k 1309913159844

Dalším prezidentem bude bohuslav. R^

0/0
28.11.2014 17:32

T75o46m 59P66o12d43l10e12s67n72y 6873472922

Bohuzel...

0/0
29.11.2014 18:10

M80a38r65e58k 15V66a29l28i30č84e14k 2911259814770

souhlasim s obsahem az na výjimku, ze by nebylo kde hledat nahradu

o to se opravdu nebojim

lepsi predstavitel nez je Zeman by se nasel i mezi socialistama - například (a to jsem volic napravo!)

krasnej den preju

0/0
28.11.2014 9:44
Foto

P62e53t60r 41K15a44d37l30e33c 1840673957778

Jako vždy pěkně napsáno. Jen moc nesouhlasím s tím, že bychom neměli dostatek kvalitních osobností. Spíš je otázkou, jestli budou mít tak kvalitní PR, aby je ta většina zvolila. Namátkou mě napadá Tomáš Sedláček. V proběhnuvší volbě jsem držel palce Přemyslu Sobotkovi, myslím mimořádná osobnost, bohužel pod nálepkou ODS a Senátu neměl šanci...

0/−2
27.11.2014 22:11

J87a81r80d21a 14C44h47o79v58a16n71e86c 6471655563259

Přemysl Sobotka by byl určitě dobrým presidentem.

Jenomže ti, co ho měli volit, volili raději ospalého breptajícího šlechtice bez vzdělání a zásluh. A proto Zeman vyhrál.

+1/0
28.11.2014 9:26

V73l62a20d28i28m34i14r 28T37y15l87e 4464108453358

Už dlouho jsem nečetl takto pravdivý článek.  Když je víc než polovina národa ochotná tolerovat, co je Zeman zač, a hodit mu hlas, tak se s tím holt nedá nic dělat. Můžeme si za to je a jen sami a jaký je národ, takový je prezident.

+2/0
27.11.2014 14:43

O29n97d33ř49e42j 12M33a79r21e46k 2392827942535

Výborně napsáno, konečně jeden dá se říct objektivní názor na situaci. Taky byla pro mě přijatelnější Roithová než ten zbytek, jenže bohužel ve finále to bylo o tom co je menší zlo a jak pro koho

+3/0
27.11.2014 9:46

T69o28m95á71š 72K17u20c15h85a59ř 3697571758921

Myslím, že by bylo fér, kdyby síly, které se pokouší Zemana sestřelit, alespoň naznačily, co nám mohou nabídnot lepšího. Já vím, většina zdejších diskutérů by ráda odvětila "Cokoli je lepší, než Zeman prezidentem.", jenže výsledky prazidentských voleb určily pořadí jasně, z tehdejších kadidátů zvítězil Zeman, tedy ti další byli voliči označeni za ještě horší. Jestliže z tohoto výběru je Zeman tak strašný, že se proti němu (byť organizovaně)  demonstruje, tak o těch dalších snad ani nemá smysl uvažovat, protože pokud vím, tak od té doby žádný z kandidátů nějakou výraznější proměnou neprošel, tedy Zeman chlastá a blábolí pořád stejně, kamarádíčkuje se stejnými lidmi a stále tíhne k Rusku, jeho největší tehdejší rival Karel Schwarzenberg nevrátil majetek zrestituovaný s pomocí konexí a úplatku, i on se angažuje pro stále stejné zájmové skupiny a jeho senilita už taky lepší nebude. Prostě z tohoto pohledu se nestalo nic, co by mělo nějak výrazně zamíchat pořadím tehdejších kandidátů. Takže jak jsem psal, uvítal bych, kdyby tyto síly daly najevo, jaké alternativy nám mohou nabítnout. Jen křičet "Zemana nechci!" prostě nestačí. O "kvalitě" a nezištných pohnutkách naší politické reprezentace si jistě nikdo iluze nedělá. A jak se říká, z lejna bič neupleteš.

+4/0
27.11.2014 8:12

R75a39d59k42o 57M70i46k66u49l41i16č 9823709397393

takže máme být vlastně spokojený, jestli tomu dobře rozumím. no, tak to já ne.

to, že je miloš stejnej vědí i ti co ho volili. no a? ti teď mlčí, v podstatě je to už nezajímá svoji loterii už prosázeli a jejich vyhrál. tak ať se snaží. důsledky nechápou. ti neschopní. ti schopní(všeho) se přizpůsobí.

a ti druzí? ti si myslím uvědomují nedostatky i nedostatek kandidátů. jen neumějí, z podstaty tak dobře plivat.

mě ani tak nesere, že nás "reprezentuje" tohleto, ale že za ním se natáhla na světlo bóží neuvěřitelná spousta prasohlavců, kolotočářů, starejch struktur a podobných parazitů. a ti teď zamořují vzduch všude a znovu získali sebevědomí.

+1/−1
27.11.2014 0:07

M17a81r93t31i32n 82K45o69p49e37c71k27ý 3188927479894

Jako vždy výborné. Jeden z mála blogů, který se snaží vidět obě strany mince, nikoho jednoznačně nezavrhuje ani neidealizuje. Jen bych doplnil - Zeman na Hradě je výsledkem poněkud zvrhlé touhy národa rozhodovat o prezidentovi všelidovou volbou. Což byl bohužel tlak zejména občanských hnutí, jednotlivců i stran, které proti Zemanovi nyní paradoxně nejvíce protestují. Volit prezidenta parlament, nikdy by k tomuto průšvihu nedošlo a sedí tam možná právě ta Roithová, velmi charakterní, moudrá a nekonfliktní dáma. Prostě někdo konečně "středový", nadstranický, neegoistický. K tomu však při lidové volbě nikdy nedojde a příště se máme opět na co těšit. Co třeba takový Babiš? Velmi reálná představa, ke které by na půdě Parlamentu mohlo dojít pouze tehdy, kdyby mělo ANO ústavní většinu.

+1/0
26.11.2014 13:52

J71a54r56o86s44l16a78v 49F46r81a32n60t56i39š65e33k 49B75r55ü52m86m62e53r 1691926933890

To je problém toho, že si politici mysleli, že jde jen o kladení věnců. Kdybychom měli plný prezidentský systém, tak bude více a hlavně kvalitnějších kandidátů.

0/0
26.11.2014 18:03

M92a30r98t28i57n 55K93o26p21e26c81k51ý 3718747259814

Plný prezidentský systém znamená, že lid volí prezidenta, který je zároveň premiérem, hlavou výkonné moci (viz USA). U nás by to v současné době bez pochyby vyhrál Babiš, nejbohatší a nejpopulárnější potencionální kandidát ovládající i média. Pěkně děkuju. :-)

+3/0
28.11.2014 1:17

J84o11s22e18f 91S96t15e93h68l26í90k 7478835909124

Tak tady se autorka řádně sekla. Bez ohledu na to, jak byl KS kvůli mnoha věcem nevhodný, vedl kampaň čistě. Lidé volící a podporující Ovara (velká většina z nich opravdu velebí jeho "kvality" - nevolili proti KS ale volili Ovara přímo) souhlasí a podporují to, že Ovar a jeho lidé spáchali několik volebních podvodů (porušení volebnío zákona), že je bezpečnostním rizikem pro stát (viz jeho cesty na párty a "summity" ruských prominentů) a že jeho financování bylo naprosto černé. Tento člověk se v rámci našich zákonů nikdy neměl stát prezidentem. Verdikt ÚS, že při první volbě prezidenta se s "nějakým" porušením volebního zákona musí počítat, je první jasný krok k bezpráví. Pokud naše zákony nedodržuje prezident a pokud dle našich zákonů nesoudí ani Ústavní soud - tak proč by je měl dodržovat kdokoliv jiný, kdo má moc a peníze?

+2/−3
26.11.2014 13:37

J27o51s22e88f 56S26t82e14h12l10í45k 7488225329934

Btw věk KS je zhruba stejně negativní, jako zdravotní stav Ovara - u obou je vysoká šance na nedožití se konce volebního období - a u Ovara jsem za to upřímně rád. Včera bylo pozdě. "První slečna" to možná opláče, ale pak si PornoKate zaskočí na nějakou další akci a bude zas veselo.

+2/−2
26.11.2014 13:39

J13a79n 22Š47e71s83t91á80k 3808109329924

Tohle se Vám ani trochu nepovedlo, argumentovat a la Rudé právo při demokratické volbě prezidenta opravdu není nic moc;-D Ospalého knížete označujete jen jako KS, oproti Ovarovi, a vůbec Vám unikají třeba jeho privatizační kejkle počínaje Becherovkou a konče kdoví čím.  O "PornoKate" ani nemluvě. To Vám fakt vůbec nedošlo, nebo máte tak hroší kůži, jako soudruzi před rokem 1989? Jinak sám jsem volil Zemana jen a jen jako menší zlo:-)

0/0
26.11.2014 22:42

J34o88s38e13f 78S36t35e78h34l30í61k 7358345689274

A můžete odkázat kde argumentuji jako Rudé Právo? Nalézt na internetu výsledek stížností na volby a vyjádření ÚS je otázka chvilky, tak se mrkněte a pak něco mektejte. Zeman je prezidentem nezákonně, protože "demokratické volby" se mají řídit zákonem. A zmínka o "PornoKate"? Jako pardon - už jsme v naší historii měli dvě "První slečny", které tu roli přijaly a používaly k dobrému. Naše současná se po ní vrhla, sama se tak označila a pak jde na porno párty - jako jo, reprezentuje stylem svého otce. A privatizační kejkle KS oproti Zemanovi? Doporučuji se trochu vzdělat, vážený.

+1/0
27.11.2014 13:35

L18u15c91i61e 65A80. 45S32u86l66o71v52s40k42á 5590417187563

Že KS vedl kampaň čistě(ji), zatímco ze strany MZ to byla spíše antikampaň souhlasím, to druhé dokonce píšu.

+1/0
26.11.2014 15:35

J92o88s78e23f 70S41t69e85h96l24í78k 7588595219464

Opomněla jste x-násobné porušení volebního zákona, uznané i ÚS - což je podle mě ten hlavní bod. Ve vládě nezákonně neBureš (ještě před "očistným soudem"), na hradě nezákonně Ovar. Jinak též souhlasím, že Z. Roithová by byla fajn, ale jako člen KDU nikdy nebude mít dost velkou podporu.

0/−2
26.11.2014 17:20
Foto

H25o73n72z74a 18M70a36r52e52k 3169256213639

No, Karl nemusle dělat nic, vše udělali novináři, viz. např. vystříhání přebreptů, pak působil, že je lepší a že ještě může dělat prezidenta, přitom je jasné, že na to mentálně již nemá..

+3/0
26.11.2014 19:25

J81a48r91o70s30l27a77v 74F37r38a91n30t29i95š94e47k 18B18r18ü21m40m92e26r 1841676423470

To jsou s prominutím kydy. Kampaň KS byla čistá? Opravdu? Tolik lží a nadávek, jsem do té doby ještě neviděl. Zkuste dohledat články zde na iDnes. 

Při každé volbě byl porušen nějakým způsobem zákon, a pokud by se neposuzoval reálný dopad, tak by nebylo nic jednoduššího, než překazit a zneplatnit jakoukoliv volbu.

+3/0
26.11.2014 18:06

J32o62s35e69f 64P26o57n31e25r74t 9858870382938

Pěkně napsané a bohužel i pravdivé R^

+1/0
26.11.2014 7:03

A67l50e45š 44Z81e87l50i40n57k15a 1964172136

Ale jděte Lucie, to snad popisujete podle sebe, že Zeman měl jen antikampaň a na základě toho, jej lidé volili. Já na Zemanovi oceňoval jeho střízlivý (;-D) postoj k zahraniční politice, který není plný prvoplánové zášti, jako u jeho oponenta K. Sch., který byl na můj vkus příliš horlivý v otázkách Ruska, Číny, Azerbajdžánu aj. A to nebylo snad jeho skutečným zájmem o lidská práva, jako spíše nějakou geopolitickou ideou. Na Zemanovi se mi líbilo, že umí mluvit věcně, je mu rozumět, nechodí kolem horké kaše. A mimochodem jeho zahraničně politické úspěchy se už dostavily - jen v Kazachstánu podepsali české firmy kontrakty za 10 miliard korun. K. Sch. by do Kazachstánu ani nejel. Umí výborně Rusky, obstojně anglicky - dokonce v televizní debatě o třídu lépe než Fischer, který několik let toho času pracoval ve významné mezinárodní bance v Londýně, zajímalo by mě co s takovou angličtinou. A já si teda Zuzanu Roithovou jako presidentku představit nedokážu - byla nečitelná, vyhýbavá v odpovědích, nemá přílišnou politickou minulost, neznal jsem její mezinárodně politické názory etc. Takže u Zemana jednoznačně člověk věděl na čem je a souhlasím že je pořád stejný i s jeho světlými stránkami - zahraničně politický pragmatismus, přímočarost, kontakt s lidmi, tak se stinými - sionismus a přílišné eurohujerství, problémy s pitím. Byl zvolen navzdory mediální štvanici, pokud si vzpomínáte. Takže spíš tohle mohl být aspekt truc volby, ale nemyslím si že by to bylo nějak volba proti Karlovi. Říkám třeba u Roithové bych nevěděl na čem jsem, Fischer neměl žádné názory, ale Karel i Miloš byli jasně čitelní a konzistentní a lidi si vybrali toho pro ně lepšího :-)

+5/−6
25.11.2014 23:45

J52o50s55e74f 84P62o83n40e52r74t 9128320642138

Jeho kampaň to byla velká negace všech ostatních kandidátů

+4/0
26.11.2014 7:04

M48a73r32e42k 31K29r81o46l34l 5751482330590

A to myslíte, že by v normální společnosti stačilo na zvolení? 8-o

+2/0
26.11.2014 9:18

J59a80r31o77s64l67a18v 53F78r73a29n21t12i75š19e37k 96B70r42ü59m32m47e91r 1831816643840

Ano, takto byla kampaň KS vedena.

0/0
26.11.2014 18:08
Foto

P82e69t13r 30K98a45d39l34e79c 1710523347668

Jako v lecčem bych s vámi i souhlasil, ale obstojnou angličtinou jste mě rozsekal :-)R^

0/−1
27.11.2014 22:15
Foto

J96a93n 93B93u57r22i20á27n16e37k 9959775773891

Nesouhlasím. Miloš není stále stejný. "-unda" nebo "-ovno" dřív do rádia neříkal. Jeho stav se zřetelně zhoršuje, jeho excesy jsou čím dál divočejší, sebekontrolu, která se v jeho kampani projevovala mazanou přetvářkou, poztrácel, stává se legrační figurkou. V civilizovaných zemích ho nezvou, sklízí mezinárodní posměch (s výjimkou servilně proputinovského ruského tisku), cizím státníkům je nepříjemné stát s ním na jednom podiu. Kdo přijde pak, je jedno, horší rozhodně nebude.

+15/−2
25.11.2014 20:05

L10u36c42i39e 92A81. 12S33u69l18o70v98s21k65á 5460847577353

Beru do úvahy, nicméně, trvám na tom, že jeho profil nebyl v této oblasti čistý ani před kandidaturou na prezidenta. V době, kdy Miloslav Šimek tvořil onu satirickou scénku (okolo roku 2000), s vulgárním prezidentem Zemanem, už tehdy se to zakládalo na reálném podkladu, pokud vím, jednalo se tehdy zejména o vyjadřování směrem k novinářům.

+2/−1
25.11.2014 23:23
Foto

J27a18n 91B35u52r96i88á34n51e73k 9659635753331

Ono je to sice k pláči, ale asi je lepší se tomu zasmát, když už se s tím nejspíš stejně nic dělat nedá. Šimek mi moc vtipný či nápaditý nepřišel tehdy ani dnes, na rozdíl třeba od tohoto:

https://www.youtube.com/watch?v=k0KZp7jOFp8

0/0
26.11.2014 13:23

M30a67r48e33k 52K38r22o40l83l 5931702330840

Ona je to ale reakce na celkové zhrubnutí naší politiky, kdy slova jako -ovno běžně používají jeho odpůrci, adorují se skupiny, které mají -unda v názvu a nejslavnější jsou tím, že si do -undy v supermarketu nacpaly mražené kuře, čímž se na věčné časy zapsaly do podvědomí místní intelektuální elity, jako disidentky. To normálnímu člověku hlava nebere. Tak se mu nedivte. ;-)

+3/−1
26.11.2014 9:25

V86i23k97t60o68r 51N48á52r59o81ž17n10ý 3899422138

Máte pravdu v tom , že dav si jej zvolil. Tečka.

Nicméně jeho servilitu k Izraeli považuji za jeho nejslabší stránku.

0/−4
25.11.2014 14:11

Z57b60y58n14ě54k 93Š74a90f97a97r60č14í96k 5147768185414

Škoda, že nejde dát antikarma. Svoje lživé nábožentví jsi jděte propagovat někam jinam. Já na to opravdu nejsem zvědavý. A Zemana tu nechci.

0/−13
25.11.2014 12:42

P81e72t13r 46U38h74e14r 1936346843775

Co se vám stalo, kdo vám ublížil? 8-o

+9/0
25.11.2014 13:09

L17u65c26i52e 48A79. 36S35u43l21o29v40s92k47á 5170627707903

Wtf? ;-D A nikdo Vás nenutí mé články číst, namísto toho můžete navštívit třeba hodiny češtiny. Jsi, prostě jsi =/= si.

+9/−1
25.11.2014 13:45

Z43b55y54n15ě98k 68Š17a68f10a21r31č83í98k 5607688885234

Vaše věta o "nepánbíčkářích" mě tak namíchla, že jsem si ani nezkontroloval svůj příspěvek. Za svou chybu se samozřejmě omlouvám. V profilu jsem se dočetl, že jste katolík, což mé podezření potrvdilo. Je to škoda, že někdo jako vy se připojil ke kultu tmářství a nerozumu.

0/−10
25.11.2014 13:56

P89e42t43r 61U58h34e49r 1816976703525

Zato z vás ten rozum přímo tryská :-P

+5/−1
25.11.2014 14:32

L72u53c89i67e 51A33. 43S51u31l61o59v27s83k40á 5210367247213

S láskou oslavím čtyři roky od své konverze, děkuji za přání V

+4/−1
25.11.2014 17:59
Foto

H36o30n78z33a 58M93a71r38e56k 3809966303649

Konverze z jakého náboženství?

0/0
25.11.2014 21:13

A26l69e45š 25Z36e66l40i26n57k37a 1354462906

Z náboženství ateismu - to jsou lidi co věří, ti orthodoxní dokonce ví, že Bůh není ;-)

+2/−1
25.11.2014 23:09
Foto

H38o81n26z77a 27M23a22r66e85k 3439326933299

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

+1/−2
25.11.2014 23:31

Z41b72y78n93ě85k 69Š34a40f94a10r23č93í94k 5107568795204

Ateizmus není náboženství. To si pánbíčkáři namlouvají, aby obhájili ty své pohádky.

0/−5
25.11.2014 23:39

A71l51e96š 21Z12e42l55i39n13k78a 1174512596

náboženství ve smyslu Boha to není, ale ve smyslu víry rozhodně. Ti lidi věří, že Bůh není. Mimochodem i velcí vědci 20 století - Einstein, Maxwell, byli věřící. Dokonce i ten Darwin.

+5/−1
25.11.2014 23:51

Z82b12y91n42ě47k 98Š52a77f42a48r76č65í96k 5867258645324

Nepleťte si víru a nevíru. Je podle vás každý, kdo si myslí, že neexistuje neviditelný růžový jednorožec, věřící?

0/−4
26.11.2014 0:26

L27u22c19i16e 33A59. 51S32u29l70o45v47s55k66á 5540337527503

Žádného. Byla jsem po rodičích nevěřícím, chcete-li, nezařazeným.

0/0
25.11.2014 23:21
Foto

H39o91n13z67a 19M80a67r93e18k 3579446463459

Co Vám tedy "konverze" přinesla, proč jste se stala věřící?

0/−1
25.11.2014 23:31

A68l24e47š 56Z89e39l50i76n77k41a 1894242786

Vy jste byla něcoista - Něčemu jste věřila, ale nevěděla jste čemu :-)

+1/0
25.11.2014 23:53

L81a41d93i92s19l20a72v 43K74o34l39a24č54k98o35v64s65k43ý 5733841349101

Ono i to odvolání není tak jednoduché (naštěstí tedy, jinak by se nám střídali prezidenti jak v banánové republice). Na prezidenta může dát pouze senát ústavní žalobu se souhlasem PS, a to pro velezradu nebo pro hrubé porušení Ústavy nebo jiné součásti ústavního pořádku. Přičemž pro usnesení senátu i PS je nutná kvalifikovaná většina. Je zřejmé, že vyslovení na veřejnosti nějakého sprostého slova jistě není velezrada ani porušení ústavního pořádku. Velezrada je jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i proti jejímu demokratickému řádu. Slovní kritika sankcí či zahraniční politiky země jistě velezradou není. To by se musel prezident aktivně podílet např.na přípravě státního převratu atp.

+4/0
25.11.2014 10:09
Foto

R78a41d28e97k 43P23o10l62i23c70k76ý 6931113841614

Osobně doufám především v to, že příští prezident bude především člověk o kterém budeme moci říct, že nám svým chováním nedělá ostudu-nepije, nemluví sprostě...a zároveň člověk, který nebude podkopávat naši zahraniční politiku vlády.

Volil jsem od prvního kola pana Schwarzenberka, ale nebyla by mi "proti srsti" paní Roithová,dovedl bych si za prezidenta představit i pana Halíka a jistě by se našlo i spoustu jiných.

pro mě osobně by prezident měl především důstojně reprezentovat naši zemi-to bohužel zeman nedělá

+4/−3
25.11.2014 8:35
Foto

H24o64n34z35a 71M35a48r23e26k 3749836503519

Vás už vymínusuju jen když vás vidím. Jak by asi reprezentoval naši republiku člověk, který nejen že blbě mluví a spí v práci, tak ani neví, že podstatné datum pro nás je 17. listopadu a nikoliv 25. listopadu? A to nebyl jen tak obyčejný přebrept, řekl to 3x v jednom rozhovoru.

Halíka by volili pravdoláskaři a asi i dost příznivců výše zmiňovaného rakouského ospalce.

+2/−9
25.11.2014 9:15



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.